موفقیتهای بزرگ آمازون
در سال 2006 با قرارگرفتن محصولات مختلف در وبسایت آمازون، سرمایه این شرکت روند صعودی خود را به شدت افزایش داد تا اینکه این شرکت در میان مردم به یکی از معتمدترین فروشگاههای آنلاین تبدیل شد. جف بیزوس مالک آمازون به فروش محصولات آمازون بسنده نکرد و تصمیم گرفت بستری برای سایر فروشندگان نیز فراهم سازد و رقابت در آمازون را آغاز کند. انجام این فرآیند نیازمند تهیه انبارهای بسیار بزرگی به جهت نگهداری اجناس بود. شرکت آمازون توانست در 13 کشور انبارهای خود را مستقر سازد. فروشندگان از سرتاسر دنیا با عضویت در بخش فروش، فعالیت خود را آغاز کردند.
بازدید : 1817
دوشنبه 31 فروردين 1399 زمان : 2:37